El 28/06/06, Salvador Busó i Pablo <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Jo també estic rebent e-mails amb les maeixes característiques
esmentades i infectats amb el mateix cuc.

Fa temps que els virus (i els emissors de correu brossa) trien adreces
de correu que no corresponen a la persona infectada (o l'emissor
real). Jo mateix he rebut correu brossa i virus de mi mateix, i no
estic pas infectat.

L'única solució es tenir un bon antivirus (per no rebre'n, i per no
enviar-ne), o tenir un servei de correu amb antivirus al servidor
(tipus Gmail).

Les adreces de Softcatalà són públiques i tenen més probabilitats de
ser utilitzades per a enviar virus i correu brossa. Això no vol dir
que nosaltres ho fem.

Salut,

--
Marc Belzunces