Hola Jesús,

És important tenir en compte que aquesta serà la versió que portaran
la majoria de noves distribucions de GNU/Linux com és el cas d'Ububtu
i Fedora i que per tant, és important deixar la traducció el millor
possible.
Les mala notícia és que haig de pujar les cadenes al CVS
d'OpenOffice.org abans del dia 18 de gener. O sigui que tenim poc
temps.

Jesús,

Del que he vist no hi ha moltes coses. Jo estic fent tots els que tenen menys de 10 cadenes i un que és una mica més gran el po/scp2/source/ooo.po. Jo tinc exàmens aquests dies o sigui que no puc dedicar-me gaire més.

Del que he vist jo, només quedaria algú que enllestís aquest:

po/desktop/source/deployment/gui.po

Tots aquests fitxers haurien de passar per la llista un cop traduïts per poder ser revisats ja que són canvis importants i molt visibles.

Salut,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/