Una altra errada (diria):

Eines - Opcions - General

"Obre/Desa els diàlegs"

** Hauria de ser "Diàlegs Obre/Desa" o "Diàlegs d'obrir/desar" (segons
l'ajuda, "Especifica si s'han d'utilitzar els diàlegs de l'$[officename]
per a obrir i desar documents. Si desmarqueu la casella, s'utilitzaran
els diàlegs del sistema operatiu."

salut,

sílvia

El dv 02 de 02 del 2007 a les 13:50 +0100, en/na sílvia miranda va
escriure: