Us torno a demanar si-us-plau que si heu d'enviar un fitxer gros a la
llista, comprimiu-lo en .zip, .rar, o algun altre format comprimit
"conegut".

Enviar un fitxer de 720 kB a una llista de correu és una mica massa si no és
estrictament necessari, sobretot si en zip pot ocupar 180 kB.

Sigui dit de bon rotllo. Gràcies,

--

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/