darXness darXness wrote:
> ak nak join pun xtau nak wat pe..huhu...
>
> well...good luck k!!

join ni untuk sekadar tumpang pun tak pe.. anggap penguin jumpa
pembesar. ke.. sekadar ambik berkat... ambik gambar bersama pun boleh...
apabila kita buat program, yang penting buat secara berjemaah...
bersekutu, bukan berpecah.. barulah orang ramai lihat kita kuat dan
bervisi...

Tun is not only a visionary but also a politician. All politicians likes
strong support... kan Dato Badlisham said i am a politician... so i know
what Tun wants. He wants to see big name up there with lots of numbers
around it. We show that we appreciate his vision and are here to proof
it works.

GNU and Freedom must win <--- Richard Stallman disallows use of Linux
and Open Source :)