Tolong dibaca aturan pada footer dibawah

Assalamu'alaikum WW

.....Da Hendra...., apo pandapek Kanda tentang Minang melankolis .....
kalau Minang melankolis itu maliek Minang sarupo penggemar reagge dengan
Rastaman-nyo...., misalnyo masalah 'gala' merupakan suatu keharusan nan
penting...dibandiang 'just a nick name for a man' ....silakan liek thread
sabalunnyo.....

Disiko kadang jadi pertanyaan di ambo...., ea bana nan Minangkabau itu ?
maso lalu atau maso depan.
kok maso lalu .... sabagian dari saluruah urang Minangkabau itu
miskin......(empiris) ...tetapi satiok ado perubahan...'kanai' dek si Minang
melankolis..... hiks....Capek dech.........

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak - http://www.maninjau.com
Alam Takambang Jadi Guru

>From: Hendra Messa <[EMAIL PROTECTED]>
>

>sehingga saya berpendapat, bahwa karakter minang, terbentuk secara
>sosiologis / kultural pada sebuah tempat yg kita kenal sbg ranah minang ,
>tepatnya lagi dataran tinggi sumatera tengah ( luhak nan tigo , tanah data,
>agam, limapuluh koto ) yg sering dianggap sbg daerah awal pengembangan
>kultural minang )
>

>sakian, sekedar pandapek nan talinteh dari ambo
>
>salam hangek dari keheningan kebun teh,
>di lereng gunung malabar yg dingin
>bandung selatan
>
>HM malin sinaro
> [...]

The MSN Entertainment Guide to Golden Globes is here.  Get all the scoop.
http://tv.msn.com/tv/globes2007/?icid=nctagline2

Sukseskan Pulang Basamo Urang Awak se dunia, Juni 2008