On 24 Feb 99 at 11:53, Waldemar Glaz wrote:

> Nieprawda - czesci Polski zwane Wielkopolska, Pomorzem i Galicja
> nalezaly do  zachodnich blokow militarnych. Dzieki temu
> maki pod Verdun, Ipres, nad Somma i pod Tannenbergiem sa czerwiensze...

   Hej, wolnego. A Slask to pies?

   Po drugie, nie wiem czy to jest takie proste przelozenie, ze
 "dzieki temu".

   Po trzecie,  tak naprawde to w XX-leciu cala Polska
 naleznela sobie do niewatpliwie zachodniego sojuszu militarnego.
 Tez nie skonczylo sie najlepiej. Ale sytuacja byla inna, mniej
 globalna, nie bylo Jankesow. To moze zaufac jednak tej obecnej
 knstrukcji? Przynajmniej na jakies 50 lat, Kasia i Malgosia
 moga wyklocic 20 wiecej, co prawda nie sa ode mnie az tyle
 mlodsze, ale kobiety srednio zyja dluzej. A potem le deluge.

   Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym