Witajcie!

Milosz Zielinski wrote:

> Ludzie, ratunku! Nie odpisywalem na pytanie, bo wydawalo mi sie za latwe,
> zreszta juz chyba jakis czas temu (ze dwa-trzy lata) na tej samej liscie
> toczyla sie dyskusja, czy podarowal Niderlandy, czy moze Inflanty.

Panie Miloszu, prosze mi wybaczyc. Jestem na liscie dopiero
od miesiaca i nie wiedzialem, ze tu jest przeprowadzany doroczny
konkurs pt. "Kto co komu podarowal?", w ktorym kazdorazowo
sa zadawane te same pytania.

> Ale przeziez nie Zamojski, ani nawet nie Zamoyski, tylko Onufry Zagloba.

Niech Pan jeszcze raz zajrzy do tej ksiazki Panie Miloszu. Ofiarowal
stuprocentowo Zamojski, albo jak kto woli Zamoyski, i jestem pewien,
ze byly to Niderlandy. Zas Zgloba tylko podrzucil Zamojskiemu
ten pomysl.

Wiosennego nastroju zycze

Bogdan

Odpowiedź listem elektroniczym