On Wed, 13 Jan 1999 22:57:59 -0700, O w o c, W i t o l d wrote:

>Oddalmy sie nieco od Polski aby uzyskac bardziej globalna
>perspektywe. Amerykanin, tzn. obywatel kraju przodujacego
>we wszystkim - nie mylic z mieszkancem Ameryki Polnocnej,
>jest (bo szkola, telewizja i Hollywood indoktrynuja go,
>ze ma byc) dumny z bycia Amerykaninem, mimo iz tu na
>Poland-L wlasnie niedawno udowodniono, ze duma narodowa jest
>uczuciem niewlasciwym. To moze na razie my jeszcze bedziemy
>dumni z bycia Polakami, dopoki ,,oni'' sie nie nawroca.

Oho, jest dobrze!:) Jak juz sam moderator Listy nie widzi nic
niewlasciwego w poczuciu dumy narodowej wsrod Polakow, czuje sie
troche podniesiona na duchu i osmielona, by cieszyc sie, ze jestem
Polka i chwalic rodakow, gdy sie okazja nadarzy. Bo taka juz
niesmialosc mnie wziela, ze mysle sobie - nie jestem nawet ani pol
Zydowka, zadna tez ze mnie przechrzta, przymknac sie trzeba.:-(
;-)))

z pozdrowieniem,

Magda N

Odpowiedź listem elektroniczym