Male Zielone obudzily sie z letargu i zastanawiaja sie :

>  Kto gdzie i kiedy wpisuje w kat kola o coraz mniejszym promieniu.
>  Dlaczego kat musi akurat byc dwa alfa, a nie na przyklad - 1.87
>  razy  z z kropka, albo o kreskowane?
>  W jakim celu cale to wpisywanie?

Alez to jest calkowicie jasne. To wszystko astrologia ...

Te kola o coraz mniejszym promieniu wskazuja, ze przelom tysiacleci
nie bedzie dla nas laskawy. O nie. Ziemie i zamieszkujace ja Zielone
czeka czas wielkiej proby. Wojna na Balkanach odrodzila wizje zapisane
znakami dziwnych symboli nieraz kilka tysiacleci temu. Bo jak tu zyc
spokojnie, kiedy warkot samolotow NATO slyszal juz Nostradamus,
a i w Starym Testamencie zaszyfrowano roznorakie niepokojace
informacje. No i publike ogarnia zwolna trwoga bez granic.

>  Czy komus potrzebna jest taka granica? Kto ma czas i pieniadze,
>  zeby dodawac do siebie nieskonczona liczbe cosinusow? Co na to
>  niewidzialna reka rynku i NATO?

No wlasnie. Nic. Niejaki Jack Hills z Narodowego Obserwatorium w
Los Alamos ostrzegl, ze niewidzialna reka rynku nie pomoze, kiedy na
ziemie spadnie gigantyczny meteoryt o srednicy 5-6 km. Spowoduje
on katastrofe podobna do tej, w ktorej wyginely dinozaury, bynajmniej
nie internetowe, ale prawdziwe. Fale na Atlantyku i na Pacyfiku beda
mialy wysokosc takiego cudu architektury jak Empire State Building.

>  Wprawdzie wspolczesni polscy tzw. postmodernistyczni architekci
>  robia co moga, zeby nawet nam, zielonym oczy zbielaly (mamy po
>  cztery) i mozgi stanely (mamy.... oh, OK), ale nawet oni nie potrafia
>  zaprojektowc dziwolaga w postaci walca opisanego na czworokacie
>  o krawedzi, ktore sa srednicami. Na dodatek w trakcie zadania
>  czworokat ow zlosliwie przeksztalca sie w czworoscian?

Taki to z niego zlosliwiec. Ale to jeszcze nie koniec tego przeksztalca-
nia. Najbardziej zastanawiajace jest to, ze stanie sie w koncu szklana~
kula~ astrologa.

To wszystko pestka. Wizje Nostradamusa sytuuja zagrozenie bardzo
blisko Zielonych, bo na Morzu Srodziemnym. A potem ma byc to
wielkie bum i nawet madrosc Salomona niewiele bedzie mogla pomoc.
Juz po wszystkim niestety Europy ma nie byc.

>  Komu potrzebny jest zbior pusty? Rozumiemy, ze niejaka 'wartosc
>  parametru' moze czegos takiego potrzebowac, ale normalne ziemskie?
>  Przeciez nawet Salomon nie mial z pustego zadnego pozytku!

Nie bedzie calkiem pusty. Przetrwaja nieliczni w odleglych od Europy
zakatkach swiata, np. w jakims Edmonton. Zaczna po wszystkim mozolnie
budowac podwaliny nowego swiata, juz wedlug swojego pomyslu, swiata
oczywiscie pelnego milosci i wzajemnego szacunku.

>  Oj tak, oj tak - czujemy, ze powinnismy sie po tym wszystkim dac
>  zbadac, nie tylko ze wzgledu na liczbe pierwiastkow. Na razie
>  bierzemy parametr, dla ktorego zielone tworza zbior pusty

Tak, tak. Koniecznie musimy sie wszyscy dac zbadac. Tym bardziej,
ze ostrzegaja nie tylko mistycy, ale takze dostojni luminarze nauki. Oni
z najwyzszym niepokojem sledza juz odczyty aparatury badawczej.

>  W celu [...] pozbycia sie pypcia na nosie zaleca sie przyspieszenie
>  tempa prywatyzacji.

Bezapelacyjnie !

Malgorzata

Odpowiedź listem elektroniczym