On Fri, 30 Apr 1999, Lukasz (wOOcush) Pruski wrote:

>         Czy naprawde musimy zasmiecac nasza polska liste takimi
> swinstwami jak "jadra" i "wytryski"? Przeciez dzieci moga czytac
> nasza liste!
>
>         Pelen oburzenia

Przepraszam.  Nie myslalem, ze kogos uraze, slownictwo powyzsze jest
raczej "fachowe" i wszystkie dzieci uczeszczajace na zajecia z wychowania
seksualnego (lub uswiadamiane przez swiadomych rodzicow) powinny to znac.
Ale..
Moze i racja, nie wszystkie dzieci musza byc "uswiadomione" zanim
zabiora sie za czytanie Polandela.  Moze sa osoby bardzo religijne,
ktore nie zycza sobie tego w ogole (przynajmniej do slubu).
Moja zasada jest, zeby nie razic nikogo bez potrzeby, kultura wymaga
aby czasami nawet wiekszosc dostosowala sie do mniejszosci.
Postaram sie wiec w przyszlosci drazliwych dla pana tematow nie poruszac
OK?  :-)

>         Lukasz  (dwukropek, kreska, prawy nawias)

Dwukropek... (o co mu chodzi?) kreska... (jaka kreska?)
Co ci Jezuici na University of San Diego w Kaliforni z tym
czlowiekiem porobili?  :-)

Wasza zruzgana dzisiaj (ale zawszec') przyzwoitka,

ASM

Odpowiedź listem elektroniczym