On Sun, 6 Jun 1999, Irek Karaskiewicz wrote:

> US SHIP:   THIS IS THE AIRCRAFT CARRIER USS MISSOURI.  WE ARE A LARGE
> WARSHIP OF THE US NAVY.  DIVERT YOUR COURSE  N O W !!!!!

No coz, wypada podziekowac za ten kawalek "urban legend"--ktorym kazdy
internetowy neofita niezmiennie sie zachwyca od kilku juz lat.

Co mnie jednak zdumiewa, to jakim cudem self-proclaimed fachman od spraw
wojskowych, Pan Karaskiewicz, nigdy nie wyczytal w Jane's (ktore przeciez
regularnie czyta, czyz nie?), ze:

1. USS Missouri (BB63) nie jest aircraft carrier (tylko battleship)
2. USS Missouri zostala wycofana ze sluzby w 1992 (stoi chyba do dzis
"mothballed" w Newport News, VA) i tamze stala w 1995.

Z usmiechem

Rafal

Odpowiedź listem elektroniczym