Panie Rafale,
USS Missouri nalezal(-a) zawsze poza chyba 2 latami do Floty Pacyfiku.
Skad wiec nagle Virginia. Stoi on(-a) zupelnie gdzie indziej, oczywiscie
jako muzeum i co ciekawe, moze byc gotowa do sluzby w ciagu 72 godzin.
To oczywiscie tak na marginesie -:))), w sprawie  znajomosci Janes'a.
Wilhelm Glowacki

Odpowiedź listem elektroniczym