Japonco-Amerykanie  oddali sprawe do sadu dokladnie dwa dni po premierze
filmu.Powod mniej wiecej ten sam, chodzi o jakies tam postacie(ja filmu nie
ogladalem), ktore maja wibitnie cechy japonskie, bedec przy tym niegatywnymi.
Czy mozna sie zaszczepic? Oczywiscie tak, choc nie nie wymienie miejsca,
chociaz to sie glownie stamtad zaczelo, przez posadzanie wlasnie wszystkich
innych o spisek anty...cos tam-;)
Wilhelm Glowacki

Odpowiedź listem elektroniczym