dziecko z rodzica(ow) polskiego, oczywiscie 18-latek, przebywajace z wizyta
w Polsce na kanadyjskim paszporcie, zostaje nagle "powolane" do sluzby
wojskowej.
Konsul odpowiedzial, ze taka sytuacja jest niemozliwa i nikt by tego nie
zrobil. A jednak mozna cos zrobic-:)).
W.G.

*********

w w/w cos to chyba nie tak.   Wedlug umowy Polska/ Kanada...
USA... lub Francja (jak mnie wiadomo) osoba przyjezdzajaca
do Polski na paszporcie cudzoziemskim (bezwzgledu na
przeszlosc) jest uwazana za cudzoziemca.

Wiec to co wyzej jest niemozliwe. Chyba ze w/w chlopak
opuscil Kanade na paszporcie Kanadyjskim ale wjechal
do Polski na paszporcie Polskim  aby uniknac oplaty
wizy itd itp

I  tak tutaj ja wieze Konsulowi a nie chlopakowi
Pogodnie
Seweryn

Odpowiedź listem elektroniczym