To juz jest niemozliwe, bo musi posiadac polski paszport, z odpowiednimi
wpisami. Przeciez cala chryja z obowiazkiem posiadania polskiego paszportu
wlasnie o to chodzi. sa kraje wybiorcze, ktorego tego obowiazku nie
posiadaja, sa i inne.
Najciekawiej zachowuja sie kanadyjczycy na granicy, robia zdumione miny jak
to sie stalo, ze facet opuscil 3 mieisace temu, nigdzie nie dojechal(!) i
znajduje sie z powrotem w Kanadzie.
WG.

Odpowiedź listem elektroniczym