At 04:09 PM 10/7/99 +0200, you wrote:
>Pytania pana Michala :

>Nie wiem co bylo dawniej, moge pisac co jest od 2-3 lat.
>
>Wedlug mnie "Gazeta Polska" jest dzis tygodnikiem mieszczacym sie
>w pewnym spektrum polskich tygodnikow, ktore dobrze jest przynajmniej
>przegladac. Jesli juz mam szufladkowac, to powiedzialabym, ze ma lekkie
>odchylenie "pilsudczykowskie", w kazdym razie na pewno nie narodowe.
>Jej naczelnym jest Piotr Wierzbicki, podobno kiedys kolega Kisiela z
>ostatniej strony "Tygodnika Powszechnego".

Rzeczywiscie, jego felietony na ostatniej stronie TP zawsze z przyjemnoscia
czytalem. I chyba rzeczywiscie musial kolegowac z Kisielem, bo tem byl tam
przeciez "zawsze".

> [...]
>problemach ZUS-u, a takze o taktyce Unii Wolnosci polegajacej na
>nieustannym przypieraniu koalicjanta do muru, przy wykorzystaniu
>wszystkich dostepnych srodkow (m.in.poteznych mediow)
>
>Popiera starania o wejscie do Unii Europejskiej.

>Wydaje ja Piotr Jakucki. Chyba nie stoi za nim zadna partia. Nie wiem
>czy dobrze zaszufladkuje, ale to jest chyba przyklad pisma wydawanego
>przez narodowcow. Teksty ostre i dla mnie czesto trudne do strawienia.
>Pisza tam: Jerzy Robert Nowak i Krzysztof Kakolewski. Czasem trafi sie
>cos ciekawego np. artykuly Kakolewskiego o sprawie generala Papaly.

Czy to "ten"  Kakolewski? Ile moze miec lat? W czasach PRLu byl znanym i
raczej   holubionym przez wladze dziennikarzem, wydawal tez chyba jakies
kryminaly.

 Bardzo dziekuje,

Michal Niewiadomski

Odpowiedź listem elektroniczym