On 10 Nov 99 at 13:27, Andrew M. Sikorski wrote:

> no to moze przypomne:
> Date sent:              Wed, 20 Oct 1999 17:20:07 MET
> Send reply to:          Discussion of Polish Culture list
>                 <[EMAIL PROTECTED]>
> From:                   Andrzej Szymoszek
> <[EMAIL PROTECTED]>
> Subject:                WTI nr 2- obozy zaglady
> To:                     [EMAIL PROTECTED]

   Aha, czyli nowa koncepcja: do tej pory wyjasnilismy sobie z Panem
  Wilhelmem, ze "donos" to jednak byl w lutym czy tam w marcu, teraz
  Andrzej Sikorski wtraca swoje 3 grosze do dyskusji i sugeruje, ze
  jednak nie tylko. Ze "donos" ma cos wspolnego z akcja i inspiracja.
  A co Ty w ogole wiesz o tej akcji, co? Ode mnie na pewno nie,
  ja bowiem nie mam zyczenia ujawniania zadnych szczegolow tej
  sprawy.

> Dalej juz same bzdury, ze jak ktos kawal powie, czy napisze to solidaryzuje sie
> ze zbrodniarzami.  Nie sadzilem, ze tak latwo przesiaknac tym co Pan Kobos
> wylewal.

   Tak, tak wlasnie uwazam. Jest to moze chwilowa, moze
  nieprzemyslana, ale jednak forma solidarnosci. Opowiadajacemu
  taki dowcip blyszcza oczy i kolacze sie mysl, ze ten Hitler jaki
  byl to byl, ale jedno chcial dobrze. "Bzdura" byloby stwierdzenie,
  ze nie ma takich Polakow.

> Coraz mniej sprawiedliwosci widze w Twoich listach, Andrzeju, coraz mniej
> logiki.  Ocknij sie chlopie, bo ta cecha do zrobienia doktoratu nadzwyczaj
> potrzebna.
>
> AS

   No wiec skoro jest potrzeba, to ja bede dalej brnal. Nie ukrywam,
  ze zawiodlem sie na tym liscie.

  ASz

Odpowiedź listem elektroniczym