>__________________________________________________________
>No moze troszke odpoczniemy, Pani wtraci swoj komentarz i bedziemy  dalej
>tancowac.  Chce Pani wiedziec co premier Buzek na ten podly wyzysk
>gospodarczy  mowi?

Jako ze trudno dyskutowac z tekstami osob od ktorych nie mozna oczekiwac
odpowiedzi skupie sie na tym skromnym komentarzu.
Hmm ciekawe co p. zb. rozumie przez "wyzysk gospodarczy", czyzby to ze
osoba nie posiadajacy pozwolenia na staly pobyt i nie posiadajaca
obywatelstwa kraju w ktorym przebywa, a nie posiadajac tego prawdopodobnie
przebywajaca nielegalnie na jego terenie jest wyzyskiwana nie dostajac
rodzinnego?
Dosc ciekawy poglad i zdradzajacy pozostalosci rozczeniowej mentalnosci
post PRL-owskiej i to do tego w wydaniu europejskim, bo w koncu na terenie
panstwa ktore do tej jak pisze sam autor "Rasistowskiej EU" nalezy.
Nie wiem co zmusilo boukuna do wpedzenia sie w tak straszny "wyzysk
gospodarczy" ale skoro czul sie tak przesladowany mial chyba mozliwosc
wyboru "sprawiedliwosci spolecznej" kraju z ktorego pochodzi, poza tym nie
majac pozwolenia na staly pobyt nie mial tez pozwolenia na prace, nie mogl
wiec pracowac legalnie i tym samym nie placil podatkow, z ktorych to potem
finansowane byloby jego rodzinne, wiec o jakim wyzysku tu mowa?

Marek

Odpowiedź listem elektroniczym