> Panie Jacku, boj sie Pana  Boga, jak mozna  zyc z takimi pogladami.
> Czy to nie sa poglady czlonkow
> "JedynieSlusznemuLobbyJewropejskoZydowskoPolityczniePoprawnemu"?-
tylko
> pytam.
>              Wasz p.Czesiek

 ... a mozna mozna oto taki, ktory to potrafi:

Witam.
Moi sp. Rodzice powtarzali mi czesto w dziecinstwie, ze obywatelem to
=
moge ja byc i calego swiata, ale narodowosc to ja mam tylko JEDNA i =
nakazali mi tego nigdy nie zapomniec. Wynik osiagneli taki, ze na sam
=
dzwiek Polska robi mi sie w sercu cieplo, a Jej zdrajcow to bym na =
suchej galezi...., ale moja wiara nie pozwala mi nawet im tego
zyczyc. =
Chociaz w Polsce bylem tylko dwa razy  wiecej mnie Ona interesuje niz
=
wszystkie kraje ktore poznalem i jeszcze nie stracilem nadziei, ze =
zamelduje sie w koncu tam na stale. Teraz zblirzaja sie wybory na
urzad =
prezydenta IIIRP i przyszle losy Polski b. duzo zalezec beda  ktory z
=
13tu kandydatow zostanie wybrany. W tej 13tce sa rowniez podli
ludzie, =
taki np.komunista, klamca, oszust i obecny "Prezydent Wszystkich =
Polakow" Kwasniewski, albo zdrajca Walesa i zdrajca Krzaklewski, nie =
mniej gorszy Mason Olechowski palajacy nienawiscia do Chrzescijan, a
w =
szczegolnosci do Katolikow, przefarbowany Wilecki, albo socjalista =
Ikonowicz. Sondaz jaki tutaj przeprowadzilem umacnia mnie w
przekonaniu, =
ze ludzi Prawych nawet na tej liscie jest wiecej niz tych kilka osob,
=
ktorych nie wymienilem z nazwiska a sami sie ujawnili.=20

PS. Panie Krzysztofie, dwa razy napisalen Pana imie z bledem, =
przepraszam.

reg.
Piotr

Odpowiedź listem elektroniczym