> At 03:46 PM 9/25/00 MET, you wrote:
> (...)
> >  Andrzej S.
>

> A kaliski z rozkladu skreslony.
> Bo faktycznie, bezczelny mial pysk.
>
> Michal N. (za Wojciechem M.)

   Jeszcze jedna ciekawostka, jak to "oni" potrafia zacierac
  zle wrazenie. Mielismy festiwal filmow fabularnych, ktory
  odbywa sie wprawdzie w Gdyni, ale glowna nagroda sa Zlote
  Lwy Gdanskie. Kandydowal do niej m.in. film Teresy Kotlarczyk
  o prymasie Wyszynskim pt. "Prymas". W roli glownej
  Andrzej Seweryn. Obecnosc w jury pani Kingi Dunin sklaniala
  mnie do wniosku, ze mimo rezyserki- kobiety film o prymasie-
  mezczyznie nie bedzie mial szans, i rzeczywiscie nie wygral,
  nagrode zgarnal Krzysztof Zanussi za film, do ktorego przyznam
  zniecheca mnie juz sam dlugi tytul (a kiedys nakrecil "Kontrakt",
  czy, jeszcze lepiej, "Cwal"...), a i Zapasiewicz w roli glownej tez
  pokonal Seweryna. Moze to dziwne, bo Zanussi podobno konserwatysta,
  ale w "Polityce" pisuje, to mu wybaczono. I w tym momencie
  na scene dziejowa wkracza telewizja publiczna polska, ktora pod
  przewodem swojego prezesa Kwasn...przepraszam, Kwiatkowskiego,
  przyznaje specjalna nagrode Andrzejowi Sewerynowi. Jeden se robi
  jaja z papieza, drugi nagradza aktora grajacego prymasa, i tak to
  sie kreci na dworze...

  Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym