> Wiadomo- szymoszkowy liberalizm w pelnej krasie.

  Pozwoli pan przypomniec sobie regule ortograficzna: jesli
 od nazwiska tworzymy przymiotnik odpowiadajacy na
 pytanie "czyj", to wtedy piszemy ten przymiotnik wielka
 litera.

  Co zas do liberalizmu: dobrze pan to ujal. Wlasnie tak-
 ja naprawde szczerze panu zycze pelnej wolnosci, zeby sobie
 pan zyl jak chce i gdzie chce, tylko niech pan tez przy tej okazji
 pozwoli innym na funkcjonowanie po swojemu.

> Godzi sie
> przypomniec tegoz Pana uwielbienie dla tworczosci niejakiego
> Kazika Staszewskiego, wokalisty zespolu "Kult".

   No wlasnie: Kazik niech sobie pisze i spiewa, kto chce niech
 tego slucha, kto nie chce nie musi. Ja niech sobie wielbie,
 cytuje, podspiewuje przy goleniu, przedstawiam teksty na
 poland-l w ramach limitu- pan nie musi sluchac ani czytac,
 ani w ogole Kazikiem czy mna sie przejmowac. Jesli zas
 mieni sie pan takim przeciwnikiem podobnego liberalizmu,
 to niech pan pamieta, ze jego przeciwienstwem jest
 tak zwany zamordyzm.

> [...]
> zwrotce:
>
> Glupia duma narodowa
>
> i kompleksy od stuleci
>
> Brudne twarze z wasikami
>
> - ci agresywni frustraci.
>
> W tekscie piosenki powtarzal sie niewybredny refren: Coscie skurwysyny
> uczynili z ta kraina. Wsr<=d oskarzen pod adresem r<=znych polskich ozeloe
> nie zabraklo napietnowania polskiego antysemityzmu w slowach:
>
> Coscie skurwysyny uczynili z ta kraina.
>
> Pomieszanie katolika z mafia postkomunistyczna
>
> Ci modlacy sie co rana i chodzacy do kosciola
>
> Chetnie by zabili ciebie tylko za ksztalt twego nosa.

   Moim skromnym zdaniem, pan nie najlepiej rozumie ten tekst,
 "i co poeta chcial przez to powiedziec", ale to oczywiscie
 jest takie moje skromne zdanie tylko. Niech pan tez pamieta,
 ze ja wprawdzie cytowalem, ale po zwroceniu mi uwagi przez
 kilka osob postanowilem "wykropkowywac" niektore slowa.
 Pan tego nie zrobil i powinno sie panu oberwac od tych samych
 osob, ale moze ochrzania sie tylko tego, kto te same teksty
 rekomenduje, a oszczedza pryncypialnego krytyka?

> Ot i puzzle szymoszkowe sie ulozylo.

   ...przy pana udziale, nigdy bym bowiem nie wymyslil, ze z tej
  okazji nalezy zalaczyc fragmenty tekstow Staszewskiego. Ale
  skoro podsunal mi pan pomysl, to moze cos sie w nastepnym
  postingu wykroi...

> Marek D.

   Andrzej S.

Odpowiedź listem elektroniczym