> A wcale ze nie ignoruje-:).Od paru dni mam rowniez problemy, napisalem do
> p.Owoca, ale chyba go nie ma, bo brak odpowiedzi, a problemy sa nadal. Mimo
> potwierdzen, postingi nie wchodza na liste.
> W.Glowacki

   Scisle biorac, nie chodzilo mi o problemy z p-l ani
 p. Owocem, tylko raczej takie moje wlasne wewnetrzne ze tak
 powiem. Test zreszta wypadl pozytywnie. Dziwie sie, ze
 p. Wilhelm zglasza problemy, bo akurat teraz przy wyjatkowo
 nieaktywnej p-l-liscie, glownie Jego postingi otrzymuje ;)

 Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym