----- Original Message -----
From: "Chris BOROWIAK" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Saturday, December 16, 2000 5:04 AM
Subject: Re: Kolejna prowokacja w Zachecie

> Wie Pan, mnie zupelnie nie przeszkadzaloby, gdym ktoregos dnia
> dowiedzial sie, ze mam korzenie zydowskie. Mojego stosunku
> do antypolskiej i antykatolickiej hucpy, ktora przedstawiciele
> tej nacji wyprawiaja, to na pewno by nie zmienilo. Bowiem wbrew
> niektorym pogladom z tej listy nie uwazam siebie za antysemite,
> natomiast zbyt kocham Boga, Kosciol Katolicki i moja Ojczyzne,
> aby tolerowac zydowskie ataki. Gdy tych atakow dopuszczaja sie
> takze inne nacje, jestem tak samo im przeciwny.
>
> Jak dotad jednak glownie sa to ataki zydowskie...

> [...]

Niech bedzie pochwalony Jezus Chrystus.

Podoba mi sie to co Pan Krzysztof napisal powyzej, poniewaz to jest prawda,
 nie ma nic zlego w byciu Zydem, bo i Pan Jezus przyjal Cialo z Matki
Zydowki i wszyscy Apostolowie byli Zydami, powiem wiecej nawet bym sie
ucieszyl
gdyby okazalo sie, ze moi przodkowie byli Zydami, ktorzy znalezli laske u
Boga
i uwierzyli w Jezusa Chrystusa, a mieszkajac w Polsce stali sie Jej
patriotami.
Najwiekszymi wrogami Zydow jest grupa Zydow dzierzaca wladze na swiecie
i moca tej wladzy oklamuja swoich rodakow, a zwlaszcza swoja mlodzierz
probujac u nich
wywolac nienawisc do ludzi ktorych oni im wskaza.
Mialem kiedys w reku ksiazke (nie pamietam tytulu) i w niej znalazlem slowa
siostry zakonnej, ktora odwiedzal sam Pan Jezus w  celi w klasztorze..
Siostra wiedzac co Niemcy robia z Zydami modlila sie o ich (Zydow) ocalenie
i uslyszala takie mniej wiecej slowa Pana Jezusa "Dlaczego prosisz o ich
(Zydow) ocalenie, spodkala ich ta sama nienawisc jaka oni (Zydzi)do
was(Polakow) zywia. Od tej chwili modlilam sie o ich nawrocenie".  Inni
ludzie, ktorzy szkadza Zydom, to sa goje tak zwani "Inteligenci", a ta
inteligencje czerpia wprost od samego Belzebuba. Nie ma w nich natomiast nic
z  Madrosci. To najgorszy typ (letni), ktory w koncu zostanie odrzucony
przez Boga i ludzi ("badzcie zimni lub goracy").      Nie mam w tej chwili
wiecej czasu na pisanie, wiec koncze w tym miejscu zyczac wszystkim wesolych
i zdrowych Swiat Bozego Narodzenia i wiele Lask Bozych.
 Wasz p.Czesiek:-)

Odpowiedź listem elektroniczym