Wlasnie zaczeli mi wyplacac stypendium za dobre wyniki
w nauce. Chwale sie, ale nie o to chodzi. :-)

Chodzi o to, ze stanelam przed problemem, ktory bank
wybrac, zeby sobie w nim zalozyc konto, tak abym nie
musiala co miesiac stac w kolejce do kasy.

I w zwiazku z tym mam nastepujace pytanie :

- czy jest powaznym bank, ktory nie przyjmuje wplat
  w Funtach Sterlingach wyemitowanych przez Bank of
  Scotland ?

Pytam dlatego, bo gdy Kasia wrocila z Edynburga, gdzie
w czasie wakacji miala staz na Uniwersytecie, to Bank
PeKaO SA odmowil jej przyjecia czesci wplaty (chodzilo
o banknoty wyemitowane przez Bank of Scotland, z ktorymi
nie bylo klopotu ani we Francji ani w Niemczech, nie
mowiac juz o wyspach brytyjskich)

- jesli bank PeKaO SA jest powaznym bankiem kraju
  aspirujacego do EU, to moze mimo wszystko Bank
  of Scotland jest trefny ?

Czy ktos wie cos na ten temat ?

Malgorzata

Odpowiedź listem elektroniczym