> Ciekawe z czego bierze sie taka chorobliwa nienawisc do Polakow za
> granica? Z kompleksow, zazdrosci, glupoty...?

Moze z tego, ze Polacy, ktorzy wyjechali tych co zostali uwazaja za
totalnych glupcow, patrza z wyzszoscia forsy, ktora zarobili myjac gdzies
tam gary, ale zawsze z wyzszoscia. Na coz te slowa o milosci ojczyzny, o
rozkradaniu Polski i tak dalej, jak mowi to ktos, kto nie pracuje dla
rozwoju Polski, kto placi podatki gdzies tam i tak dalej?
Mozecie przeciez nazarabbiac dziki szmal i chyba tutaj wrocic, czy ciagle
wam cos przeszkadza?
ziemia tania jak barszcz, ludzie bez roboty...
Kompleksow? Nie mam, mnie tutaj na miejscu sto razy lepiej. Zazdrosci? Tutaj
moze nie zarabiam tyle co pomoc w hotelu w przeliczneiu, ale i tak jest to
dla "statystycznego Kowalskiego" dzika kasa, wiec zazdroscic nie mam czego,
mam za to jakies szersze perspektywy niz gdzies tam za oceanem czy Odra,
glupoty? Nie mnie rozsadzac. Gdybysmy wszyscy tacy madrzy byli, to
powinnismy sie gdzies wyniesc, a na granicy napisac: Zamkniete do odwolania.

---
"Angielski i niemiecki w pigulce" - 2 kursy na CD za 25 zl. Juz w kioskach.
              Kliknij http://www.strefacd.pl i wygraj kamere.
---

Odpowiedź listem elektroniczym