Janusz Baczynski wrote:

> Od: "roman kafel" <[EMAIL PROTECTED]>

> Nie wypowiadałem się o meritum gdyż
> znam za mało faktów, zeznania ND i URTiP są wyrywkowe,
> obie strony omijają niewygodne dla siebie fakty,
> miejscami zeznania są sprzeczne i to nie tylko między sobą
> ale też sprzeczne wewnętrznie. Oczywiście jako konserwatysta
> w sprawach moralności jestem duchowo za RM ale
> przecież nie mogę założyć ze opieka Pana Boga nad
> RM jest na tyle ścisła, że eliminuje on locie wszelkie
> zakłócenia jakie moga wywoływać nadajniki
> jakie są w gestii Ojca Dyrektora.

Panie Januszu - problem w tym ze nadajniki sa wlasnoscia w
gestii i opiece prywatnej (francuskiej obecnie) firmy EMITEL.
Radio dostarcza sygnal droga satelitarna i zleca emisje.

> Tym bardziej że jak to pokazałem na przykładzie
> relacji ND nie wszystkie opisy pochodzące ze środowiska
> RM, ND i LPR oddają rzetelnie obraz tego świata i nie
> zawsze są one zgodne z wolą Boga którą wyraził
> np. w przykazanich.

Byc moze dysponuje Pan szerszym przekazem ale ja nie pamietam
zadnego przykazania dotyczacego pracy nadajnikow radiowych.

> Przecież pisałem że nie mam swoich definicji tylko
> używam powszechnie przyjętych. Co mam Panu
> cytować tu encyklopedie i słowniki?

Wie Pan - to jest wbrew pozorom ciekawe pytanie - jak Pan
pamieta z tymi dodatkowymi okresleniami to taka ciekawa sprawa
ze zmienia znaczenie rzeczy. Co to jest rynek wiadomo. Podobnie
jak wiemy co to jest krzeslo. Kazdy jednak wolalny umiec
rozpoznac rodzaj krzesla na ktorym ma byc posadzony - chocby po
to aby uniknac odmiany elektrycznej...

> To nie są wyzwiska tylko moja ocena, którą starałem
> się zrobić obiektywnie w miarę swojej wiedzy, zdolności
> i uczciwości.
> Jeśli ma Pan zastrzeżenia do tej oceny proszę podać
> własną i uzasadnić że np. środowisko RM, ND i LPR
> to bezbożni liberałowie - będziemy dyskutować, która
> opinia lepiej przystaje do rzeczywistości, a którą można
> uznać za wyzwisko.

?? A po co uzywac wyzwisk w ogole?

> Zapraszam do encylopedyj i słowników.

Panie Januszu - wbrew pozorom definicja czasami starczy za
polowe dowodu...

WD

Odpowiedź listem elektroniczym