To nie po chrześcijańsku panie Waldemarze.
W czasach gdy idea socjalizmu, wydawalo sie, opanuje caly
swiat, Pawłowi VI wymsknęło się ewidentne głupstwo,
a Pan je rozpowszechnia, kiedy on już nie może
się usprawiedliwić, przeprosić za błąd, naprawić
go i uczynić zadość.

Oczywiscie papiez Pawel VI, wiedzial czym jest liberalizm i gdzie tkwia korzenie
liberalizmu.
Liberalizm jest czescia satanizmu, jego zrodla filozoficzne zatopione sa w heretyckiej
teologii Katarow i Albigensow.
Nasi domorosli kolibrowie czywiscie o tym nei wiedza, ale to wcale nie przeszkadza im
wyglaszania tyrrad w duchu tlumaczenia- co Pan Bog mial na mysli:-))))

Koliber- to brzmi dumnie dla kolibra:-)))
Konserwatywny- liberal
Goracy - lod
Mokra -posucha
Wysoki-kurdupel
Porzadna -dziwka
madry- idiota :-)))))))
Ech....te kolibry:-))))),ale tez stworzenia Boze:-)))