Panie Waldemarze,
to jest dopiero wierzcholek gory lodowej -ogolnoswiatowej
akcji zmierzajacej do legalizacji narkotykow ( roznych)
z jednej strony, a z drugiej strony do legalnosci upraw
np. rosliny Coca w Peru , Kolumbii , Boliwii...
Stoi za tym wszytskim nie tyle jewrounia, co Georg Soros
i oligarchia finasowa, ktora z handlu narkotykami czerpie
zyski wieksze niz z handlu bronia czy prostytucji...
To jest prawdziwy geszeft dzisiaj...
Malo kto wie,ze w lutym 2003 roku odbyl sie w Mexyku
w miescie Merida  pierwszy Ogolnoswiatowy Szczyt
na Rzecz Legalizacji pod nazwa "Wychodzac z cienia".
Caly ten szczyt sfinansowany zostal przez Lindesmith Center,
ktorym kieruje od lat jeden z najstarszych funkcjonariuszy
Sorosa, Ethan Nedelmann ( jak samo nazwisko wskazuje-
rodowity Rosjanin, jakby pan Juras mial watpliowsci)..
Wsrod innych akcji na rzecz legalizacji narkotykow
podjeto ustalenia co do destabilziowania sytuacji politycznej
w regionie andyjskim- Kolumbia jest juz w rozsypce, teraz kolej
na Boliwie i Peru, jako glownych producnetow kokainy...
Wydaje sie tez gazete Narconews...
To nie tylko unia, panie Waldemarze, to wieksza akcja
na swiatowa skale...

Marek Lubinski