Niestety musze Panu przyznac racje - problem w tym ze u nas
wejscie do junii znioslo praktycznie prawo do kontroli
dostepnosci srodkow odurzajacych. A to Piwo to tylko pierwszy
krok... Za chwiile 'ktos' udowodni ze nikt sie od niego nie
uzaleznil a wiec mozna wpuscic i 'maryske' a za nia reszte
dranstwa...
WD
P.S. Moglby Pan napisac jakis artykul na ten temat do puszczenia
na innych listach? Tak na 2-3 ekrany...

Marek Lubinski wrote:

> Panie Waldemarze,
> to jest dopiero wierzcholek gory lodowej -ogolnoswiatowej
> akcji zmierzajacej do legalizacji narkotykow ( roznych)
> z jednej strony, a z drugiej strony do legalnosci upraw
> np. rosliny Coca w Peru , Kolumbii , Boliwii...
> Stoi za tym wszytskim nie tyle jewrounia, co Georg Soros
> i oligarchia finasowa, ktora z handlu narkotykami czerpie
> zyski wieksze niz z handlu bronia czy prostytucji...
> To jest prawdziwy geszeft dzisiaj...
> Malo kto wie,ze w lutym 2003 roku odbyl sie w Mexyku
> w miescie Merida  pierwszy Ogolnoswiatowy Szczyt
> [...]

Odpowiedź listem elektroniczym