Marek Lubinski wrote:
> Mysle,ze trudno bedzie nawet panu Jurasowi
> wraz ze  swym rabinem Ryszardem podpasowac
> ten artykul pod Stalina, albo testament Hitlera.
> Autorem jego jest bowiem nikt inny, jak Winston
> Churchill, premier Wielkiej Brytanii.
> Artykul zostal opublikowany 8 lutego 1920 roku
> w gazecie "Illustrated Sunday Herald" .
> Tytul -"Zionism versus Bolshevism" , autentycznosc artykulu
> potwierdzil biograf Churchilla, prof. prof. Richard Heinzkill,
> z Uniwersytetu Oregon w Eugene, w amerykanskim stanie Oregon.
> oto nas interesujace fragmenty:

> [...]

Panie Marku!
Skoro mnie wywolal Pan do tablicy to podpowiem Panu:

Cytuje:

http://historianiebezpieczna.kgb.pl/kom/weg/kun.html

Pisze Pan, ze artykul byl opublikowany 8 lutego 1920 roku......tymczasem tam
pisze:

21 marca 1919 wyszedl z wiezienia (Kuhn) i otrzymal od KAROLYI'EGO
pelnie wladzy, sprawowanej w koalicji komunistyczno-socjaldemokratycznej.
Byl wyznawca rewolucji swiatowej, totez dazyl do rozszerzenia bolszewizmu na
sasiednie kraje.
Stworzyl Slowacka Republike Rad na zajetych terenach.
1 sierpnia porzucil wladze wskutek ofensywy rumunskiej i opuscil Wegry.
 W Austrii zostal internowany, lecz wkrótce wypuszczono go.
 Udal sie w 1920 do bolszewickiej Rosji, gdzie kierowal ludobójstwem Czeka
na Krymie......

od konca marca 1919 roku do konca lipca 1919 roku dzialal na Wegrzech