A ktoz sie czepia panskiego imienia, czy nazwiska ???!!!
Chyba pan przechodzi ciezkie klimakterium- )))
Staram sie jedynie polemizowac z panskimi pogladami, ( jesli je mozna tak
nazwac), w kwestii "historykow Stalina, Hitlera, etc..."Podaje konkretne
przyklady, fakty-
vide fragment artykulu W. Churchilla - rebe Ryszard nie negujac faktow
stara sie , ( on to przynajmniej sie stara), dyskutowac i zazyc mnie z tzw "
innej manki"- "wiedzial Churchill , czy nie wiedzial??? Mogl napisac czy nie
mogl ???..." W ten oto sposob , rebe Ryszard, jako doswiadczony talmudysta
probuje zmienic kierunek i temat rozmowy...
Pan zas, panie Jerzy wylewa zolc i tylko zolc..., a nic konkretnego na
omawiany temat nie pisze...
A niby jak mam sie odwolywac do panskich postow, moze mi pan laskawie
podpowie, kiedy chce podyskutowac z panem , lub z panskimi pogladami??? Jak
mam pisac - XX powiedzial, XX uwaza ???
Imienia wymawiac nie wolno..., nazwiska tez nie...
Pan pisal o stalinowiskich i hitlerowskich historykach, czy jakis anonim ???
Pan, wiec pozwolilem sobie przytoczyc Panskie imie...Jak panu wstyd wlasnego
imienia, to se go pan zmien... -))))
A tak wogole, to moze by tak wpasc na jakies forum "psycholog radzi",
albo cos w tym stylu...tyle zolci to nie zarty- czasami oczy zalac potrafi,
a nawet mozg ...-))))

Marek Lubinski