Si, sen fallo. Podedes chegar a hora que queirades sempre que me avisedes de
que chegades antes.

Sobre das rutas, non recomendo Vigo-A Coruña-Ordes, perdedes ó tonto polo
menos 1h. Igual incluso vos compensa, e non mirei horarios, Vigo-SQC en tren
e SCQ-Ordes en bus. Buses de retorno ata SQC tédelos ata ás 23h mais ou
menos.