On 2015-03-02, 10:07 GMT, Marcus Scalpere wrote:
> Na Django jsem myslel hned na začátku, ovšem po mnoha úvahách
> a radách mi to opravdu přijde jako dělo na vrabce. Určitě bych
> to nějak splácal časem, ale kupu toho, co Django umí
> nepotřebuji (v podstatě potřebuji jen pár formulářů), možná
> později, až budu chtít dotvořit něco jako učební pomůcku, pak
> to možná bude vhodná volba. Ale každopádně ta kniha je dost
> poučná a mám choutky to aspoň zkusit

Nikdo Tě nenutí to celé používat a co se týče instalace tak to
není o nic složitější nežli 'sudo yum install python-django'
(nebo apt-get varianta).

Nejmenší projekt s djangem je pár řádek a ještě generovaných
skriptem. Možná, že až napíšeš několik website rozměrů nasa.gov
budeš chtít něco jiného ale do té doby fakt nevidím důvod proč
si psát framework sám.

Hezký den,

Matěj