----- Original Message -----
From: "Sutan Sinaro" <[EMAIL PROTECTED]>

....Ndeeh Gamut,... lah talambek kureta.
     Dari tulisan ambo ndak paham juo ?.
     Cubo baco baliak dari mulo.
     Tapi bialah, rancak ambo sarahkan ka sanak
     Ad, raso ambo baliau paham jo tulisan ambo.
     Maaf, bukan ambo ndak namuah manjawek,
     ambo Insyaa Allah ka ka Padang hari kini.
     Sinayan isuak Insyaa Allah ambo baliak.
     Kok ndak pueh jo keterangan sanak Ad,
     bisa ambo tambah nantik Insyaa Allah.

  St. Sinaro