Uda Manas jo palanta nan ambo hormati,

Kalo soal tanggapan , ambo tarimo jo lapang dado, itu makonyo kito diskusi. Nan tantunyo punyo ujuang nan elok ka surang surang awak. Dari situ awak bisa ambiak kesimpulan. Baa tu Da? lai sapandapek awak tu?

Ndak hanyo bakaruduang (jilbab) nan ndak dibuliahan dek Perancis, pakai rok mini nan nampak kolor jo pakai beha se pun dilarang di sakolah jo kantua, baik itu swasta maupun pemerintah. Di lua itu, itu urusan surang surang.

Justru dek nan bajilbab ndak tahu arati bajilbab makonyo ambo tambah ndak mangarati ka nan bajilbab. Jadi alasannyo banyak nan ikut ikutan se. Komentar Bundo soal ko ambo haragoi bana. Alah dapek ambo bayangkan jawaban Bundo ko.  Kalau bajilbab alah dijalnkan bardasarkan akidah yo silahkan.

netrimen manas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Assalamu'alaikum Wb. Wr.
Sanak Heri,ambo mananggapi tulisan sanak jo
pamahaman nan sangaik tabateh.Kalau ado nan taserak
tolong dikumpuakan,kok ado nan kurang tolong
ditambah,kok ado nan talabiah tolong disimpan sajo yo
sanak.
Mudah-mudahan sanak indak kabaratan tulisannyo
ditanggapi.

--- Tanjuang Heri <[EMAIL PROTECTED]>wrote: >
Sanak di Palanta sadonyo,

> Maaf baru kini ado wakatu barang saketek dek alah
> lamo ndak mancogok di palanta ko. Lagipulo.....

...... kelompok dll ndak buliah dibao ka lingkungan
> tampek pemerintahan. Kipa, jilbab, salib, gambar
> partai, bahkan liontin yang menggambarkan daun ganja
> pun dilarang disekolah.
>
> Perancis berusaha menempatkan sesuatu pada
> tempatnya. Perancis tidak melarang orang menjalankan
> agama sesuai kepercayaan, namun penganut agama tsb,
> baik islam, yahudi, nasrani harus melaksanakannya
> pada tempatnya.

* Menutup aurat merupakan kewajiban semua
muslim/muslimah,tempatnya dimanapun mereka
berada/beraktifitas,terutama ditempat-tempat dimana
disana terdapat orang-orang yang bukan muhrimnya.
Benarkah Perancis tidak melarang orang menjalankan
agama sesuai dengan kepercayaannya????

Perancis ndak melarang warganyo untuk menjalankan kepercayaan /agamonyo. Disiko ado musajik, sinagog, gereja, kuil buda dll. Berdasarkan azas egaliter, semua murid atau siswa sama, tidak ada perbedaan agama/paham di sekolah.

> Diluar lingkungan sekolah , atau
> gedung pemerintah , pelajar , warga muslimah boleh
> saja berkerudung/jilbab, baik yang hitam sekujur
> tubuh dan hanya kelihatan bola mata doang, silahkan
> .Tidak akan ada polisi yang nangkapin. Atau
> berpakaian rok mini dan baju "you can see" , minjam
> istilah uni Rahima, ga ada yang larang. Tidak akan
> ada mata memelotot - kecuali mata kaum laki laki
> yang katanya beragama Islam / turunan Timteng. Ga
> percaya? silahkan buktikan sendiri atau tanya ama
> sanak saudara yang lain yang ada di eropa.

* Keislaman seseorang tidak bisa dinilai hanya dari
pengakuan atau pengetahuannya,tetapi keislaman
seseora ng dilihat dari akhlaknya yang merupakan
perpaduan antara pengakuan,pengetahuan dan perilakunya
(Iman,Islam dan Ihsan).Akhlak yang mulia dalam
pandangan Islam adalah akhlak yang bersesuaian dengan
kandungan Al-Quran dan Hadist .

batua, no comment, soalnyo ambo bukan ahli dalam Al Quran.

> [...]
> , rada keras dikit. Allah mengkaruniakan pada kita
> ilmu dan otak dan perasaan, melebihi binatang.
> Binatang kalo lagi birahi, yah santap langsung,
> setuju apa ndak yang betina, ga jadi soal. Apa kita
> yang namanya manusia ( islam, yahudi, nasrani, buda,
> hindu dll) langsung perkosa kaum wanita kalau
> melihat wanita bahenol kayak gitar spanyol di jalan?
> Ambo yakin, tingkat nalar sanak di palanta ko ndak
> paralu diragukan soal kontrol tadi. Di sini ga ada
> tuh yang langsung tancap gas kaya gitu. Raso jo
> pareso urang Minang ndak paralu diragukan lai.

* Allah memang mengaruniakan kita dengan
ilmu,otak,perasaan dll melebihi binatang dan makhluk
lainya.Tetapi kelebihan ini bisa membawa seseorang
kepada hal yang positif maupun negatif,tergantung dari
keinginan or ang yang memilikinya.Disinilah diperlukan
alat kontrol,agar kita tidak menyimpang dari kebenaran
yang kita yakini.
Tingkat dari kemampuan kita dalam mengontrol diri
sangat bervariasi,oleh sebab itu aturan agama yang
diadakan untuk semua tingkatan acuannya dimulai dari
tingkatan yang paling bawah/lemah (untuk memudahkan
umat dalam menjalankan agamanya).
Asesoris kita sebagai orang Islam,orang Minang dsb.
bukanlah jaminan kita seorang yang kuat kontrol
dirinya,apalagi kuat imannya.

Jadi, ambo paling ndak satuju kalo ado soal kebejatan didsasarkan pada agamo, misalnyo teroris nan mambunuah sacaro gratis urang nan indak ado sangkuik pauiknyo jo inyo dengan alasaninyo mambunuah urang karano perintah agamo. Maaf, hal iko ndak dapek ambo setujui.

Pakain urang Minang, baju kuruang jo tingkuluak adolah hal nan paliang cocok manuruik ambo di Ina. Wakatu ambo sakolah dulu, tiok hari jumat, nan padusi pakai baju kuruang, ndak pakai jilbab doh. Baa tu Da?

> [...]
> , nan tadinyo ndak pakai, tibo tibo inyo pakai (
> baik malayu ataupun timteng ), banyak nan indak tau
> apo tu aratinyo pakai jilbab atau memang sangajo
> ndak diagiah tahu, sangajo ndak namuah manarangan ka
> urang lain nan batanyo, ambo ndak mangarati. Di Indo
> pun, cubolah tanyolah kaum muslimah di lungkuangan
> masing masing, apo alah sadonyo paham apo itu pakai
> jilbab, apo iyo jo kasadaran sendiri atau dek karano
> tapaso ( postingan uni Yessi ?). Ambo mancaliak soal
> jilbab ko sejenis doktrinisasi gaya baru di
> lingkuangan awak. Mungkin ambo kaliru, tolong

* Didalam kehidupan ini manusia i tu dijadikan Allah
berbeda-beda jobnya dan keahliannya.Untuk menanyakan
suatu masalah tentu kita tanyakan kepada ahlinya.Kalau
yang sudah tertib perilakunya,kita tidak perlu
menanyakan kenapa dia tertib atau apa itu yang namanya
tertib,kecuali kita ingin menambah
pengetahuan/pemahamannya tentang tertib.Dalam hal ini
kita menempatkan diri sebagai orang yang tahu/faham.
Akan tetapi kalau kita bertanya karena kita tidak
tahu/faham,pertanyaannya tentu kita ajukan kepada yang
menguasai permasalahannya,bukan kepada semua orang.

> [...]
> banyak urang Timteng ( Arab Saudi, Emirat , para
> orang kaya petrodolar Timteng ) datang bejubel
> liburan ke Paris. Ado nan pakai baju hitam karuduang
> nan nampak bola mato nyo sajo , atau nan pakai
> panutuik muluik nan dari metal ( mungkin perak atau
> ameh , ambo ndak pareso ). Ado pulo nan barambuik
> bagerai. Itu da ri kaum hawa. Sadangkan kaum laki,
> banyak nan berminum ria di hotel, restoran dll.
> Pelampiasan atau sisi hipokrit kaum islam dari
> negara yang berdasarkan ajaran islam ? Tolong
> dikomentari dek nan tahu banyak soal iko. Ambo iyo

* Islam tidak bisa dinilai dari perilaku
umatnya,tetapi harus dilihat dari ajarannya.Perilaku
seseorang belum tentu sepenuhnya sudah islami,karena
hal ini sangat tergantung dari iman dan taqwanya
seseorang.Kita harus melihat Islam atau ajaran lainnya
dari kacamatanya masing-masing.Disini mungkin kita
harus memakai istilah menempatkan sesuatu pada
tempatnya,sebab sudut pandang kita sangat dipengaruhi
oleh posisi berdiri kita.

> [...]
> kebanyakan mall di sana, pemuda arab ( klimis dan
> trendi )banyak yang mejeng, dan pelototin cowok
> asing dari ujuang rambuik ka ujuang kaki , dan
> bahkan siap kasih duit wisman yang mau ama mereka. -
> kebanyakan duit yah dan ga tahu harus ngabisin nya
> gimana.
>
> Wah , ini pasti bikin ribut nih. Sorry deh. soalnya
> kalu baca koran lewat internet jadi ga keruan gini.
> Pasti ambo bakal dicap nan indak indak dek sanak nan
> lain.
>
> Sakitu se dulu, alah jam satangah satu pagi wakatu
> Paris. Ka lalok ciek dulu. Beko disambuang baliak.

* Apabila komentar atau pendapat saya diatas kurang
berkenan,mohon dibukakan pintu maaf yang
sebesar-besarnya.

tarimo kasih Da , alah dikomentari pandapek ambo ko.

salam dari Paris

Heri(40)
Wassalam

Netrimen (47)