Capt, mungkin awak sapandapek.
Nan dikamukokan Evi adolah ML ( Mailing list) umum.

Di Rantaunetko kito bausao manjadikan RN adolah satu keluarga besar,
keluarga Minang ( tamasuak sumando, anak pisang, simpatisan).
Dengan baitu kito haruslah .......... haruslah saling mengenal
sarupo nan telah kito lakukan dengan  sebagian Rantaunetter
salamoko.
Ekstreem ? ............. its ok laaaah, tapi kamukokan jo
kato-kato nan pantas ditangah umum.

Jadi ......
jadi ......
Bagi nan basebo, nan batopeng mau, apolagi ditambah jo caro mangecek
nan manggadang.  Iolah salalu manjadi partanyoan gadang dikito
basamo ; iokoh ano urang awak ????
Atau sekadar tukang kipeh sajo.

A Bandaro ( 51), Bogor

indomail - Your everyday mail - http://indomail.indo.net.id