Manuruik ambo masalah cross-posting atau forwarding e-mail dari
milis lain ka RN indak apo-apo asalkan indak asa forward sajo....
Mukasuiknyo agiah komentar agak saketek sahinggo nampak ado
korelasinyo nan di-forward-kan tu jo milis nan dituju. Sasudah tu
tasarah ka masiang-masiang anggota apo ado nan tertarik jo
permasalahan tu atau indak. Kalau ado tantu tajadi diskusi
sakitar komentar nan maantakannyo, sabaliaknyo alau indak ado
tantu akan gone with the wind....

salam,
--tg