Wa'alaikumsalam Wr Wb Bu Hanifah,

Ado carito satu kutiko ambo mambao anak-anak ambo ka dokter anak, beberapa
tahun silam. Ibu dokter ko urang awak lo, bajilbab, usia alah  50-an, tipikal
amai-amai Minang. Dicaliaknyo wajah anak-anak ambo, lalu buku info pasien di
tangannyo barulang kali.

"Nggak salah nih, Pak Akmal?" keceknyo.

"Nggak salah apanyo, Dok?" jawek ambo agak binguang sambia mancaliak istri.

"Putrinya cantik-cantik begini, kok namanya nama kampung semua," lanjuiknyo
sambil mambaco buku anak ambo nan sulung "JIHAN MAGHFIRA," keceknyo, lalu
mambaco buku anak bungsu, "MARYAM AYLATIRA," lanjuiknyo kareh-kareh. Anak kaduo
(tangah) ndak ikuik wakatu itu. Lalu bu dokter mangecek ka Jihan, "Minta tuker
saja namanya sama Papa biar keren seperti anak Jakarta lain, Jihan," keceknyo
tersenyum mambuek kito sadonyo tagalak.

"Anak-anak lahir di bulan Ramadhan, Dok," jawek ambo. "Jihan tanggal 11
Ramadhan, makanya namanya Maghfira dari periode Maghfira. Kalau Ayla itu 3
Ramadhan, maka namanya Aylatira, Anugerah Yang LAhir TIga RAmadhan."

"O begitu," jawab si dokter. "Nama ibu saya juga Maryam kok."

Lalu kejadian lain saat Ayla berumur 3 tahun, ambo diundang buko puaso oleh Pak
Haz Pohan, saat itu masih Dubes Indonesia di Polandia. Basamonyo ado pulo dosen
Indonesia asal Bandung nan maaja di Poznan, salah satu kota di Poland.
Pembicaraan manyenggol pulo soal namo anak-anak. Manuruik dosen asal Bandung
tu, di Poland banyak bana namo Maryam dipakai dengan variasi panulihan
Mariam/Meriam. "Tapi biasanya nama panggilan mereka Mayla, bukan Ayla," kecek
dosen ko. Anak ambo diam sajo salamo awak mangecek ko.

Bisuak pagi di rumah, baitu bangun Ayla langsung mangecek ka ambo. "Ayla
namanya ganti jadi Mayla aja, Pa," keceknyo. Ruponyo didanganya nyo bana
pambicaraan kapatang. Sajak itulah namo panggilannyo baganti hinggo kini
manjadi Mayla.

Akhia September muko umua Mayla 6 tahun, dan alah didapeknyo Piala Presiden nan
labiah tinggi dari badannyo kutiko April lalu inyo dan kawan-kawannya
memenangkan juara umum Kids Marching Band Festival VII (menang di tujuah
kategori) nan diikuti TK Se-Indonesia. Piala asli ditempatkan di sekolah,
setiap anggota mendapatkan replikanya.

Salam,

Akmal N. Basral