Mokasih MakNgah

Kalau saroman nan tertulis ko aturannyo :
---

*1. Perempuan dewasa yang dibonceng dengan sepeda motor oleh laki-laki
muhrim, bukan muhrim, suami, maupun sesama perempuan, agar tidak duduk
secara mengangkang (*duek phang*), kecuali dengan kondisi terpaksa
(darurat).*
---

Ambo kiro yang kontra menanggapi terlalu berlebihan. Ambo kiro berlaku umum
di kampuang awak, amai-amai jo wanita yang alah dewasa, bahkan anak
sikolah yo buliah disabuikkan jarang nan duduak mangangkang katiko
dibonceng. Bahkan katiko mamakai kulot sekalipun. Indak tagah pakai perda
bagai do. Lah malu surang sen beliau-beliau nan alah mangarati ko

Indak heran wak kalau media massa terlalu manggadang-gadang kan bana,
katiko ado perda tulis baco Al-Qur'an kanai pakarokan, katiko ado UU
pendidikan yang mengharuskan sekolah menyediakan guru agama sesuai agama
anak muridnyo sekolah kristen pado protes. Bahkan di zaman orba mamakai
jilbab sajo jadi masalah di sekolah-sekolah, butuh perjuangan untuak
"menghalal" kannyo.

Kalau protesko dari urang-urang non muslim mungkin ambo maklumi. Tapi
katiko yang protes muslim dan urang minang pulo yo agak heran ambo. Mungkin
dek ilmu alun sampai dan sabanyak beliau-beliau nan protes rancak dibari
pancerahan ambo nan dhaif ko.

Sangenek pulo ..

Salam hangat

Afda Rizki Piliang