Sanak RN.Amiroeddin nan budiman,

Sanak cuma paralu manjalehkan alasan sanak untuak indak satuju sajo
sabananyo. Mano tau dapek pulo dek ambo ilmu baru dari sanak, ntah barubah
bagaia kiro-kiro ambo dek nan sanak jalehkan tu.

Kalau cuma melempar kato-kato saroman nan sanak tulis di bawah anak-anak SD
raso ambo pandai pulo tu nyo

Salam hangat

Afda Rizki