On Thu, 6 Jul 2023 at 10:04, Mihai Badici <mi...@badici.ro> wrote:

> Apropo de redeschiderea discuțiilor pe listă :) acum primesc o grămadă
> de rapoarte de la diverse servere de mail în care se arată că un server
> a trimis mailuri ca badici.ro:
> <row>
>        <source_ip>89.36.93.254</source_ip>
>        <count>2</count>
>        <policy_evaluated>
>          <disposition>none</disposition>
>          <dkim>fail</dkim>
>          <spf>fail</spf>
>          <reason>
>            <type>local_policy</type>
>            <comment></comment>
>          </reason>
> [...]

Problema e ca nu ar trebui rescris From. Din cauza ca e rescris apar
problemele:

Message ID<977fd8ed59c77a8e5c81887085892...@badici.ro>
Created on:6 July 2023 at 09:59 (Delivered after 293 seconds)
From:Mihai Badici <mi...@badici.ro>
To:rlug@lists.lug.ro
Subject:[rlug] dmarc
SPF:PASS with IP 89.36.93.254 Learn more
DKIM:'FAIL' with domain badici.ro Learn more
DMARC:'FAIL' Learn more

rlug nu are dreptul sa trimita cu From: *@badici.ro si DKIM da fail pentru
ca Subject: e semnat cu DKIM dar rlug adauga [rlug] si se strica semnatura.
Solutia, ca sa nu mai cautam RLUG in spam folder, ar trebui ca lista sa
șteargă toate headerele de DKIM si sa adauge al ei si From sa fie
rlug@lists.lug.ro impreuna cu Original-From, Original-Message-ID,
Original-Sender, Original-Recipient.

https://www.iana.org/assignments/message-headers/message-headers.xhtml