On 08/07/2023 17:32, Cristian Margine via RLUG wrote:
[…]> Legat de listele de email, eu am 16 ani si le consider chiar mai bune decat forumurile. Pana la urma imi place ca email-ul poate fi accesat de oriunde: din terminal, de pe web, din Thunderbird, din Emacs ... Si nu doar asta. Partea si mai buna este ca am o copie complet offline la toate conversatile(inclusiv spam) din ultimi ani. Are rost? Recent am incercat sa caut ceva pe net si am tot dat de raspunsuri de pe un forum. Ghinionul e ca acel forum a fost oprit complet anul trecut.

Pentru conținutul de pe acel forum acum offline, ai încercat să cauți linkul la https://web.archive.org/?

De exemplu, luând la întâmplare de pe wiki-ul RLUG un site ce nu mai e online (http://lug.info.uaic.ro/), putem merge înapoi în timp în snapshot-urile salvate pe archive.org până dăm de ceva relevant precum: https://web.archive.org/web/20040904223444/http://lug.info.uaic.ro:80/

Asta nu invalidează ce ai mai zis despre email, îl prefer și io, dar realitatea e că suntem o minoritate pe cale de dispariție. Va rămâne probabil mai mult o formă de comunicare oficială în anumite circumstanțe, precum scrisorile prin poștă.