Also, hate-ul cu alpine nu se refera la busybox (appleturile alea din
busybox sunt relativ usor de invatat ce limitari au si la o adica poti pune
binarele care iti trebuie), ci la faptul ca libc-ul folosit nu e glibc sau
eglibc, ci musl, o implementare mult mai light. Care merge suficient de
bine pana dai cu capul de chestii lipsa (sau de binare "pentru linux" care
au fost linkate cu glibc).

Parcă pe vremuri astea bazate pe bizibox veneau de obicei cu uclibc, că m-am încurcat și eu de asta la un alt proiect. Dar containerele mele erau relativ standard, la ele nu am avut probleme.