On Wed, 2005-07-27 at 23:09 +0300, Claudiu Cismaru wrote:

> Si asta e un motiv pentru el pentru a renegocia link-ul din 10 in 10
> secunde? M-as mira...

parerea mea e ca nu asta e motivul. Nu vad de ce schimbarile la L2
tebuie sa afecteze L1. Dar...

ontopic: pare o problema de intelelegere intre switch si placa. Ca un
punct de plecare ar putea verifica sarma si eventual sa incerce sa
forteze placa in 100 FD cu mii-tool. Am patit o chestie similara cu un
e100 si un switch SMC. Mai exista bineinteles si posibilitatea sa fie
pocnit transceiverul. Domnul nu ne-a spus daca a incercat si alta placa
de retea.

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

Raspunde prin e-mail lui