> ontopic: pare o problema de intelelegere intre switch si placa. Ca un
> punct de plecare ar putea verifica sarma si eventual sa incerce sa
> forteze placa in 100 FD cu mii-tool. Am patit o chestie similara cu un
> e100 si un switch SMC. Mai exista bineinteles si posibilitatea sa fie
> pocnit transceiverul. Domnul nu ne-a spus daca a incercat si alta placa
> de retea.

Dap am incercat 3 placi de retea pe diferite sloturi e100/pcnet32 si
actualmente am un 3c59x.. azi s-a schimbat si cablul de la placa la
switchul cu management respectiv.. acuma sa vedem ce se mai
intampla..poate schimba si "baietii" switchul respectiv..

Mersi pt. detalii!

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

Raspunde prin e-mail lui