On Tue, 26 Oct 2004 14:52:37 +0300
Adrian Penisoara <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
>    sistemul curent de documentare FreeBSD nu suporta Unicode.
>    Deci trebuie ISO8859-x.

>    Da, corect. ISO8859-2 are sedilele turcesti iar ISO8859-16 are
> virgulele corecte romanesti.
>
>    Din nefericire ISO8859-16 inca nu este larg suportat iar locale
> pentru RO in FreeBSD au fost deja importate ca ro_RO.ISO8859-2.
>
> Si de fapt migrarea ar fi foarte simpla deoarece caracteree cu
> accent  pentru RO, din ce mi-am dat seama, sunt exact in aceleasi
> pozitii, deci nu se modifica codul caracterelor si nici textul sursa
> tradus nu trebuie modificat la trecerea -2 -> -16.

Pai atunci cred ca ne apropiem, de sfarsitul discutiei ?

Mergem pe ce avem acum, respectiv -2, si reevaluam periodic
oportunitatea trecerii la -16 sau UTF ?

>    Exista o gramada de propuneri de mapari de tastatura. A se vedea si
>
> discutiile de pr tic-lobby

Mda, si una dintre ele era chiar ok; evident m$ a ales-o pe aia idioata,
care iti misca toate tastele :(

> sau linux-seminar-cj; nu uitati si de pagina  proiectului de
> localizare unde se gasest niste legaturi (aka link-uri :) ) spre
> niste mapari de tastatura:

Si exista vreo sansa sa se adopte una din ele in in timpuil vietii
noastre ?

--
IOnut
Unregistered ;) FreeBSD "user"