Domnule Bogdan Baghiu, eu propun ca pe profesorul/asistentul ala
nemernic sa-l spanzurati imdeiat, apoi sa-l impuscati in ceafa, sa-l
inecati, sa-l jupuiti din cap pana in picioare,mai apoi sa-l ardeti
pe rug si la urma de tot, ce mai ramane sa dati la caini sa-l poarte
taras pe ulitele din periferie sa vada tot norodul ce poate pati un
nemernic de universitar care nu-si tine gura in
democratia "autentica"!
Acum lasand gluma la o parte, dv inteleg ca sunteti ca si domnul Emil
Moise , care ne scrie la fel de agitat despre articolul lui
Badilita,la 20 de ani si vreti sa va afirmati ca doctoranzi
inflacarati,dar nu v-ati gandit sa discutati frumos cu omul inainte
sa cereti sa fie judecat si sa i se ceara 1 milion de euro
despagubiri?Pai mai bine ii faceti tot ce v-am scris eu mai sus decat
sa-i cereti despagubiri 1 milion de euro pe care n-ar putea sa-i
plateasca nici nepotii nepotilor lui.Eu va inteleg ca vreti sa va
afirmati cu orice chip, dar asa cu lucruri din astea exagerate o sa
va faceti de ras.Chiar nu puteti sa incercati intai sa vorbiti cu
omul, sa vedeti poate n-a vrut sa spuna chiar aia, poate a gresit,
poate era nervos in ziua/ saptamana aia, avea probleme de familie, ,
era bolnav, suparat , necajit, infometat, a avut accident cu masina,
i-a dat politia amenda din nimic, cine stie?Chiar asa sariti ca
scolarii la gatul directorului de scoala sa-i scoateti ochii.Nici
comunistii aia tractoristi nu procedau asa intotdeauna.Chiar nu mai
puteti vedea oamenii din cazua cuvintelor si panicati asa?
Nu va intreb daca ati auzit de dreptul de exprimare in mediul
universitar si nici de cazul profesorului de la Univ din Colorado
care a facut afirmatii mult mai deplasate cateva luni in urma, va
intreb daca v-ati gandit OMENESTE ca omului sa i se dea intai o
mustrare, un avertisment de la catedra, asa cum se obisnuieste in
intreaga lume civilizata si abia apoi, in cazul in care lucrurile
persista pe o perioada, sa va agitati si sa le luati in serios.In
opinia mea as spune ca actiunea dv e cel putin penibila si v-as
invita ca, in loc sa incercati sa faceti senzatie asa cum face si
domnul Emil Moise comentand sentimental si dintr-un punct de vedere
ingust/partizan un articol semnat de C. Badilita, sa cautati sa
aflati&intelegeti ce insemna IERTAREA.Nu cred ca face rau...

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Baghiu Bogdan <[EMAIL PROTECTED]>

http://us.click.yahoo.com/_OLuKD/8WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM