Departe de mine intentia de a analiza onestitatea unei
persoane pe care nici macar nu o cunosc personal. Pot
insa constata rezutatele activitatilor sale, spre
exemplu acele carti relevante pulicate de Humanitas,
totodata pot afirma ca imi place stilul in care scrie.
Atat.

Ca o afacere, editura are dretul sa isi seleteze
autori pe care ii publica, astfel incat sa isi
satisfaca propriile standarde, propriile directii de
dezovoltare. Cei care doresc sa publice, mai au la
dispozitie nenumarate edituri, pot sa incerce
altudeva. Nimeni nu a zis ca nu traim intr-o lume
concurentiala.

Acum de atat am timp, ca sunt la un congres in
Ungaria... (First European Congress on Conservation
Biology)

Peter

--- aldana demiurgu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Stimate Peter Lengyel si toti cei ce vor citi aceste
> randuri,
>
>   Inainte de toate, vreau sa-mi exprim solidaritatea
> cu alte domenii decat literatura si anume domeniul
> dvs, biologia.
>   De asemenea, e admirabil ca oamenii de stiinta
> citesc literatura.
>   In alta ordine de idei, dati-mi voie sa sustin
> ideea ca literatura romana din ziua de azi nu se
> compune doar din Liiceanu, Paleologu, Plesu.
>   In ziua de azi exista o multime de carti foarte
> bune, din domeniul beletristicii, scrise chiar de
> [...]
http://mail.yahoo.com

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la
http://www.doilasuta.ro ***