Coruptie la Inspectoratul Scolar Judetean Buzau

Stimate domnule Inspector General,

           Subsemnatul Nicolae Socoleanu, domiciliat in Buzau, Blvd N. Balcescu.nr.50, bl.6, ap.11, telefon 0238 - 435064, mun. Buzau 120247, E-mail : [EMAIL PROTECTED], doresc sa va aduc la cunostinta un fapt deosebit de grav care s-a petrecut chiar in sediul I.S.J. Buzau.

            In fapt, in data de ieri, luni 18.09. a.c. orele 13.30 ma aflam in incinta Inspectoratului Scolar Judetean Buzau pentru a obtine o repartitie de profesor suplinitor pentru una dintre catedrele de limba engleza ramase vacante la scolile din municipiul sau judetul Buzau deoarece am fost admis la examenul de suplinire sustinut in cadrul I.S.J. Buzau in zilele de 31.08-01.09.a.c., obtinand nota generala 8,47.

            Datorita faptului ca se aflau foarte multi potentiali profesori in sediul Inspectoratului- acestia dorind sa-si rezolve problemele diferite pe care le aveau-, m-am hotarat sa intru in audienta la inspectorul general adjunct, dna Florina Stoian, cel de-al doilea inspector gen adjunct, dl. Ene Dumitru  fiind plecat in concediu de odihna, asa cum am aflat de la secretariatul inspectoratului.

            Potentialii profesori care asteptau sa intre in audienta la respectivul inspector scolar au mentionat faptul ca dna inspector gen. adjunct Florina Stoian si-a mutat sediul in biroul inspectorului general dl. Gheorghe Bodea ( fiind plecat la Bucuresti) iar in biroul dansei se aflau trei persoane care sustineau un examen de suplinire.

            Am intrat in biroul respectivului inspector si am observat trei persoane de sex feminin care se aflau la cele doua mese din incapere si care sustineau examenul de suplinire pentru suplinitori necalificati pentru catedrele ramase vacante pentru educatoare, fiind surprins de acest lucru, stiind faptul ca respectivul examen avusese loc in perioada 31.08-01.09.a.c. Respectivii candidati aveau pe masa atat foile de examen asa cum au fost acestea prezentate candidatilor la examen- avand in coltul din dreapta-sus patratul de culoare neagra care acoperea numele candidatului-, precum si subiectele care au fost date la examenul propriu-zis din ziua de 31.08.a.c..

            I-am intrebat pe cei prezenti in respectiva incapere daca sustineau un examen si am analizat foaia de subiecte unde am observat ca era un examen sustinut pentru suplinitori necalificati la disciplina educatoare. M-am uitat si la numele candidatilor dar acestia nu completasera inca respectiva rubrica. Cum acei candidati constientizau faptul ca respectivul examen constituia o neregula savarsita cu buna stiinta de catre acestia, favorizati de catre inspectorii scolari, respectiv o incalcare flagranta a normelor de etica profesionala a respectivului sau respectivilor inspectori scolari care le-au favorizat respectivul examen, precum si un abuz din partea respectivului sau respectivilor inspectori scolari, candidatii au preferat sa nu imi raspunda si au continuat sa-si finalizeze ‘operele’, in vederea obtinerii posturilor de suplinitori necalificati pentru catedrele de educatoare la scolile din invatamantul buzoian.

         Dupa ce am parasit incaperea le-am mentionat mai multor persoane care se aflau in holul imobilului faptul ca in biroul inspectorului adjunct se aflau trei persoane care sustineau un examen iar acel examen constituia o incalcare grava a legii. O anumita persoana care nu a dorit sa-si dezvaluie identitatea mi-a mentionat ca le cunoaste pe cele trei persoane, sustinad faptul ca toate trei nu au obtinut nota de trecere la proba scrisa, fiind declarate respinse si neputand sa se prezinte la proba orala.

         Le-am solicitat identitatea mai multor persoane care erau nemultumite de ceea ce se intampla in respectivul sediu al inspectoratului dar acestea au mentionat faptul ca nu doreau sa se implice in activitatea de combatere a coruptiei care macina de ani de zile inspectoratul scolar, stiind faptul ca fostul inspector de limbi straine, dl. Mihalcea a parasit inspectoratul scolar din cauza presiunilor pe care le facea conducerea locala si centrala a PSD, in perioada 2001-2004 pentru a-si promova anumite persoane, candidati care nu obtinusera note de trecere, fiind declarati respinsi dar carora trebuia sa le fie modificata nota pentru a obtine un post in invatamantul buzoian.

         M-am deplasat in incaperea secretariatului si le-am mentionat celor prezenti- secretara precum si alte persoane, probabil inspectori precum si personal auxiliar-, faptul ca in biroul inspectorului gen. adjunct Florina Stoian se sustine un examen ceea ce constituie o incalcare grava a legilor in vigoare precum si un caz penal iar cei ce se fac vinovati trebuie sa raspunda. Am solicitat sa intru in audienta la inspectorul general dar mi s-a raspuns ca este plecat la Bucuresti.

       La numai cateva minute- fiind anuntata de catre persoanele care se aflau la secretariat-, dna inspector gen. adjunct Florina Stoian a iesit din biroul inspectorului general dorind sa discute cu persoana mea dar aceasta a fost acostata de catre alte persoane pentru diferite probleme.

       In acele momente m-am hotarat sa nu mai am nici o discutie cu nici un inspector scolar din cadrul Inspectoratului, fiind hotarat sa aduc la cunostinta publicului, organelor abilitate precum si societatii civile din Romania respectivul caz de coruptie din invatamantul buzoian.

In sensul celor mentionate in prezenta :  :

       Va solicit sa luati toate masurile care se impun in vederea solutionarii corespunzatoare a acestui caz deosebit de grav stiind faptul ca voi depune o plangere penala pe numele respectivului inspector scolar, voi solicita interventia Prefectului Judetului Buzau precum si o Comisie de Ancheta de la Ministerul Educatiei si Cercetarii pentru verificarea corectitudinii examenelor de suplinire din perioada amintita anterior si voi adresa si un memoriu sefilor PD de la nivel local si central precum si Presedintelui Romaniei, dl. Traian Basescu deoarece existenta coruptiei nu ne ofera posibilitatea de ‘A Trai Bine’ mai ales daca aceasta este promovata chiar de catre anumiti membri PD, respectivul inspector scolar, dna. Florina Stoian fiind membru al PD precum si consilier local in CLM Buzau din partea PD.

         Solicit sa luati toate masurile care se impun pentru ca directorii scolilor din municipiul si judetul Buzau sa predea in cel mai scurt timp evidenta tuturor catedrele ramase vacante pentru a fi scoase la suplinire si prevenirea situatiilor din anii precedenti cand directorii de scoli nu declarau vacante anumite catedre, acestea fiind ocupate de anumite persoane, nominalizate atat de catre directorii de scoli cat si de catre inspectorii scolari, dupa ocuparea tuturor catedrelor care au fost facute publice, adica se fac publice numai anumite catedre, si, in special catedre incomplete, cele complete fiind rezervate pentru anumite persoane pe baza de interese personale sau de grup de apartenenta politica.

        Solicit un post de profesor suplinitor pentru una dintre catedrele de limba engleza ramase vacante in functie de nota obtinuta la examenul sustinut in perioada 31.08-01.09.a.c., in caz contrar imi rezerv dreptul de a apela la instanta de judecata.

       Solicit  raspunsuri pentru cele doua petitii inregistrate anterior precum si pentru prezenta.

       In data de 01.12.2006 (Ziua Nationala a Romaniei) voi manifesta in fata Prefecturii Buzau nu numai pentru nesolutionarea ‘Dosarelor de Coruptie R.A.M. Buzau’ de catre organele abilitate (Politie, Parchet, D.N.A.) ci va fi si un protest fata de esecul reformei in justitie la nivelul comunitatii buzoiene prin numirea frauduloasa a Procurorului Gheorghe Fringulescu in fruntea Parchetului de pe langa Tribunalul Buzau precum si un protest fata de coruptia existenta in cadrul Inspectoratului Scolar Judetean Buzau..

        Voi solicita Presedintiei Romaniei renuntarea la ‘Cetatenia Romana’ in favoarea ‘Cetateniei Britanice’.deoarece ‘Nu Mai Vreau Sa Fiu Roman’.

        Imi rezerv dreptul de a solutiona in instanta de judecata in cazul in care constat dezinteres sau superficialitate in solutionarea prezentei. .

Data  19.09.2006

Nicolae Socoleanu

           .Pentru ca imi pasa de comunitatea buzoiana in care traiesc si imi desfasor activitatea.

Catre Inspectoratul Scolar Judetean Buzau

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui